Karen Marie Moning: Burned (Fever 7) - 31. kapitola

neděle 5. prosince 2021

 



MAC

Fakt: nikdy nikoho nemůžete úplně znát.
    Fakt: narodíte se i umřete sami.
    Fakt: nic jako bezpečí neexistuje. Jen ostražitost, odhodlání přežít a ochota obětovat tomu cokoli.
    Fakt: láska není dokonalá.
    Těchto pět faktů mi pomáhá zvládnout den za dnem.
    Sedím na pohovce v knihkupectví a žasnu nad tím, jak vytříbené moje myšlenkové pochody jsou. Kdysi jsem měla v hlavě spoustu překážek, ale teď je to nějak takhle: Miluju ho? Ano. Je perfektní? Ne. Jsem já perfektní? Ne. Opustím ho? Ne. Dobrá, tak to bychom měli. Teď je čas si zdřímnout.

***

Vzbudí mě zvonek, přetočím se, promnu si oči a odhrnu vlasy z tváře. Spala jsem tvrdě. Pak mi dojde, že jsem nepověsila zvonek zpátky potom, co ho Ryodan vyrval z rámu dveří. Musel to udělat Barrons.
    První věc, kterou udělám, když otevřu oči, je, že se podívám dolů na svou ruku. Super! Ještě nejsem úplně připravená vzdát se svojí neviditelnosti. Cítím, že mám od gauče otlačený celý obličej. Nesnáším, když se mi to stane.
    Najednou si začnu uvědomovat pálivý pocit v žaludku a okamžitě vyskočím z gauče a začnu se pomalu přibližovat k soukromým pokojům v druhé polovině knihkupectví. Pak mi dojde, že mě vlastně nemůžu vidět.
    Narovnám se a v tlumeném světlu se rozhlédnu. Zajímá mě, co zatraceně dělají u mě doma Temní princové.
    Zamrkám. Stojí uprostřed s Fadem, Dageem a Drustanem MacKeltarovými a s R'janem, který má sebou dva nové Světlé poradce, které Ryodan nedávno schválil.
    Zvonek zazvoní ještě dvakrát, když vstoupí Barrons a po něm Jada, která si ometá déšť z ramen.
    Co se to sakra děje?
    "Proč jsi chtěl, abych přišla?" řekne Jada Barronsovi. "A co tu dělají oni?" Přimhouří oči na prince, kteří syčí a zaujímají agresivní postoj.
    "Já ne."
    "Dostala jsem tvoji zprávu."
    "Žádnou jsem neposlal."
    Jada se otočí, aby odešla. Barrons ji chytí za paži a ona se pomalu otočí a podívá se na něj.
    Řekne: "Byl bych radši, kdybys zůstala."
    Přimhouřím oči. O co Barronsovi jde?
    Chvíli na něj zírá a pak řekne: "Dobrá tedy. Protentokrát. V budoucnu zase uděláš něco ty pro mě."
    "Splním jen jednoduchou účast. Nic víc."
    Pokyne hlavou.
    Dobře, na Barronse je milá, ale na mě ne.
    Jada se mi líbí. Je silná. Chytrá. Smrtící. Škoda, že to bývala Dani. Škoda, že nemá žádné srdce. Chci Dani zpátky. Ale nevadilo by mi nechat si tu i Jadu, až teda budeme na stejné stránce: Mac je dobrá, nelov ji. Když už o tom mluvíme - kam zatraceně zmizela Sinsar Dubh? Stojí tu tři princové a já neslyším jediný návrh, abych je okamžitě zabila na místě. Kniha už je zticha moc dlouho a já jsem z toho nervózní.
    Pak se Temní princové zeptají, proč Barrons poslal zprávu, kde jim vyhrožoval, že je vyloučí z rady, když se s ním tady nesejdou a R'jan syčí, že obdržel výhružný vzkaz od Skota, že je přestanou chránit, pokud nepřijde a já v tom celém cítím Ryodanovu ruku ještě dřív, než ho zahlédnu za sklem předních dveří.
    Když majitel Chestera vejde dovnitř, všechna obvinění eskalují a jsou namířeny jeho směrem.
    "Kdybych vás svolal, tak nepřijdete," řekne Ryodan Rathovi a pak štěkne: "Nahoru ke stolu. Všichni."
    Jo, jasně. Právě se pokusil poručit devíti bytostem, které nejméně rádi spolupracují. Takže se to nestane.
    Všichni začnou vrčet a znovu se hádat. Ryodan zmizí. Pak je R'janův nový poradce najednou pryč.
    R'jan se pár vteřin divoce rozhlíží kolem sebe.
    Asi po třiceti vteřinách se Ryodan objeví a hodí tělo poradce k jeho nohám. Je mrtvý. Skoro se zasměju tomu výrazu konsternace na R'janově tváři.
    Světlý princ zasyčí: "Přestaň to dělat! Zabil jsi našeho poradce! To už je podruhé, co jsi nás urazil-"
    "Nemá cenu vymýšlet novou taktiku, když ta stará funguje tak dobře. Přestaň se schovávat a dívej se, co se stane. Další, kdo zemře, budeš ty, pak Rath. Všichni kurva nahoru."
    Jada se pohne směrem ke dveřím.
    Barrons řekne: "Zůstaneš tady. Dodrž svoji dohodu."
    Ve tváři se jí pohne sval, ale pomalu se otočí zpátky. "Máte pět minut mého času."
    "To je vše, co potřebujeme," řekne Ryodan.
    Ušklíbnu se.
    Ryodan otevře pusu, aby odpověděl a pak mě naprosto uzemní, protože ji zase zavře a nic neřekne. Čekala jsem na jeho další sexistickou poznámku. Docela jsem se na ni těšila. Zasloužila by si to. Z výrazu na Jadině tváři je mi jasné, že na tom byla stejně.
    Nic neříká. Zajímavé. Je proto, že je to Dani? Nebo proto, že to Dani vůbec není?
    "Hněte zadkem, všichni," řekne Fade.
    Když s neutuchajícím vrčením a bručením vystoupají po schodech, pospíším si za nimi, aby jejich kroky zakamuflážovaly vrzání prken pod mými nohami.
    Barrons, Fade, Ryodan a dva Skoti se posadí na jednu stranu čtvercového stolu a je skoro komické, jak se těch pět obřích mužů tísní s přitisknutými rameny k sobě. Temní princové a R'jan se rozdělí k dvěma dalším hranám. Zajímalo by mě, kde je Sean, jestli ho taky povolali, nebo jestli schválně odmítl Ryodanovo pozvání.
    Jada stojí s rozkročenýma nohama a založenýma rukama. Dnes v noci má nože připásané k oběma stehnům a k tomu spoustu dalších zbraní u kotníků, po kapsách a za pasem. I já mám zbraně a tím, že jsem neviditelná, mám pár zásobníků a granátů navíc. Na tričku má krev. Zajímalo by mě, koho dnes v noci zabila a kolik jich bylo. Chybí mi bojovat s ní bok po boku.
    "Proč jsi nás sem zavolal?" chce vědět R'jan. "A kde je O'Bannion?"
    Stoupnu si naproti Jadě, dělí nás od sebe stůl, a nechtěně napodobím její postoj. Se zvědavostí si ji prohlížím. Pořád je oblečená v černé, pořád je chladně krásná. Něco na jejím vzhledu mi nedává klid. Pohledem si ji přejedu od hlavy k patě a zpátky. Manžeta se jí stříbrně leskne. Kde jsem ji jen viděla?
    "O'Bannionova přítomnost je v téhle věci irelevantní."
    Světlý princ se zamračí, nepochybně ho zajímá, jestli byl i on z některých jednání vynechán. "A ta lidská žena, co vede opatství?"
    "Já vedu opatství," řekne Jada.
    "Je tu jedna věc, na které se shodneme," řekne Ryodan. "A to je to, že všichni si přejeme Karmínovou ježibabu mrtvou."
    "Proto jsi nás sem přivedl? Abychom mluvili o ježibabě?" řekne Rath. "Má jinou práci. Nezajímá nás."
    "Pomůžete nám zničit našeho společného nepřítele, nebo se nepřítel stane z vás," řekne Ryodan.
    Jada odpoví. "Nikdo neví, kde se nachází."
    "Temná princezna to ví," řekne Ryodan.
    "A to víš jak?" chce vědět Jada.
    "Víte, kde je Christian?" vykřikne Dageus. "Proč tu zatraceně ještě sedíme?"
    Ryodan řekne Jadě: "Temná princezna se teď zodpovídá mně. Nikdy si nemysli, že máš pod kontrolou moje město. Ty máš vidoucí. A to je vše, co kdy budeš mít."
    "Princezna není čisté krve," řekne Kiall chladně. "Nikdy ji k našemu stolu nepřizveš."
    Zajímalo by mě, co tím myslí. I když ten rozdíl cítím. Ale co to je?
    "U tohohle stolu bude kdokoli, koho vyberu," řekne Ryodan.
    "Ptal jsem se, kde je zatraceně Christian," řekne znovu Dageus.
    "Chci, aby byl Christian volný. Přednes svůj návrh." Jadin hlas je naprosto bezvýrazný. Jestli ji irituje, že Ryodan si usurpoval její plán, tak to na sobě nedává znát. Ten oheň, co jsem v ní viděla v jeho kanceláři, nahradil led.
    "K tomu místu je těžké se dostat," řekne Ryodan. "Tři princové nás tam přenesou a tři odnesou zase pryč. Jednoho z nich použijeme jako návnadu a Mac, aby rozptýlila-"
    Co to do háje je? Naježím se.
    "Ty bys nás chtěl použít jako posranou návnadu?" zavrčí Rath.
    "Jednou provždy se zbavíme Ježibaby a osvobodíme toho Keltara," řekne Ryodan.
    "Kromě mě, kdo jsou ty další dva, co budou přeneseni na místo?" řekne Jada.
    "Jo, kdo zatraceně půjde?" zavrčí Dageus.
    "Z jakého důvodu máme být součástí tohohle plánu?" řekne Kiall.
    "Až bude váš nový bratr zpátky a Ježibaba mrtvá..." Ryodan to nechá viset ve vzduchu. Víc říkat nemusí. Byli by neskutečně mocní.
    "Není to jejich bratr," řekne Drustan tiše. "A nikdy nebude."
    Kiall řekne: "Je naším bratrem tělem i duší, Skote."
    "Proč by na tom mělo Světlým záležet?" vrčí R'jan.
    "Jsi princ bez jakýchkoliv královských spojenců, jsi logicky dalším cílem pro Ježibabu. A pokud to není dost, aby tě to přesvědčilo, Mac je tady s námi a zabije všechny, kdo nebudou na našem plánu spolupracovat. Ten útok neuvidíte, protože je neviditelná. Řekni ahoj, Mac."
    Jada se prudce rozhlíží ze strany na stranu po místnosti.
    Nemůžu uvěřit, že Barrons Ryodanovi řekl, že jsem neviditelná! A ještě víc nemůžu uvěřit tomu, že si Ryodan myslí, že mě může použít jako svoji soukromou zbraň! Zatnu zuby. Ten chlap mě přivádí k šílenství skoro stejně jako Barrons. Není se čemu divit. Vždyť jsou příbuzní.
    "Přeješ si zachránit Christiana, že ano slečno Laneová?" To je od Barronse tiché varování.
    Neví, že jsem tady. Jen to předpokládá. A jak mi kdysi sám řekl: předpoklad dělá blbce z tebe i mě. Ještě pevněji zatnu zuby. Ať si mluví do větru. Ať si ostatní myslí, že se zbláznili.
    Jada stále tiše prohledává pokoj. Úplně vidím, jak špicuje uši jako lovecký pes. Když budu tak blbá, abych jen pípla, tak po mně okamžitě skočí.
    Jadě Ryodan řekne: "Jestli přemýšlíš o tom, že Mac napadneš z toho důvodu, o kterém se teď nebudeme zmiňovat, tak ti vyhlásím válku. Jestli jsi jen z poloviny tak inteligentní, jak si myslím, že jsi, tak víš, že taková válka by byla zbytečná, ztracená a dost katastrofální." Princům řekne: "Budeme spolupracovat, abychom zničili naše společné nepřátele. A až pak se začneme zabíjet mezi sebou a ti, co zbydou pak budou mít snazší práci při ovládaní světa."
    Rath a Kiall se na sebe podívají a přikývnou. "To je první rozumná věc, jakou jsi mi kdy řekl, člověče."
    Ryodan po něm střelí tvrdým pohledem. "Ještě jednou mě nazvi člověkem a zemřeš."
    Kiall je na chvíli zticha a pak pokyne hlavou. "Tak tedy kříženec. Prozatím."
    Ryodan se nepatrně usměje, ale ten úsměv se mu v očích neodrazí. "Kříženec je lepší než člověk."
    "Další rozumná poznámka. Ale návnadu Ježibabě dělat nebudeme."
    "Ani já ne," zavrčí R'jan.
    "Ten z vás, kdo bude souhlasit, dostane další hlas u tohoto stolu."
    "A kdo tě kurva udělal šéfem tohohle stolu?" chce vědět Kiall.
    "Další hlas navíc a jiného poradce za toho, kterého jsi zabil?" zeptá se R'jan rychle.
    "Ani jeden z vás se mě při přesívání nedotkne," řekne Rath. "Nejsem žádný pitomý trajekt."
    "Ano."
    "Pak by měl tři hlasy a my dva," zavrčí Kiall.
    "Bude to nerozhodně, až zachráníte svého bratra," podotkne Ryodan.
    "Keltarský druid se rozhodně nepřipojí k Temným princům," řekne Dageus.    
     "Z Christiana nic nemáte," řekne Jada. "Já ano. Oni si ho přejí osvobodit."
    "Nevěřím, že tu Mac je," dodá.
    "Slečno Laneová, promluv," přikáže Barrons.
    Haf, neřeknu, ale připadám si jako pes, kterému přikázali štěkat. Ne mluvit. Nechci, aby mě takhle využívali. Ani se se mnou neporadili. Jakoby na mém hlasu vůbec nezáleželo.
    "I ty budeš mít hlas u našeho stolu, Mac," řekne Ryodan. "Anebo plánuješ zase opustit naše město, když tě nejvíc potřebuje?"
    "Jdi do prdele," utrhnu se na něj. "Já ho vůbec neplánovala opustit. Měla jsem pár svých problémů, o které jsem se musela postarat."
    Všechny hlavy v místnosti se otočí mým směrem.
    Uhnu, skrčím se a rychle překulím stranou. Když se podívám zpátky, Jada stojí přesně tam, kde jsem ještě před chvílí byla já.
    Ryodan je za ní s rukou omotanou kolem jejího hrdla. Barrons stojí před ní. Nezávidím jí, že je přimáčknutá mezi těmi dvěma.
    Anebo možná jo.
    Jada položí ruku na Ryodanovo zápěstí a provede manévr tak ladný a rychlý, že ho ani nejsem schopná sledovat, pak najednou stojí vedle něj a nikdo už ji nedrží.
    "Víte, co je Mac zač, nedá se jí věřit."
    Barrons se pohne k její levé straně a znovu stojí napasovaná mezi nimi.
    "Já vím, kdo Mac je. Tvoje nejlepší kamarádka, Dani," řekne Ryodan a mě zabolí u srdce, protože kdybych byla její nejlepší kamarádka, tak bych ji nenahnala bůhví kam a ona se kvůli tomu neproměnila v Jadu. Teď už chápu, co mi Ryodan říkal tu noc v Hummeru. Dani nezabila Alinu. To Jada - kterou přivolala Rowena svými temnými kouzly. Jestli má Ryodan pravdu, tak Dani s určitostí neví, že to udělala. Jen má podezření. Jestli se Ryodan plete, tak se Dani musela dívat, jak Rowena přinutila Jadu udělat. A já nevím, co z toho mě bolí víc.
    Kiall přimhouří oči. "Dani. Tahle lidská žena, která před námi stojí, byla tou mladou dívkou s mečem?" Na chvíli se přetvoří v úplného Temného prince, otočí hlavu, podívá se na Jadu prázdným pohledem s duhovýma očima, ze kterých létají blesky, jak si uvědomí, co to znamená. "Meč i kopí jsou s námi v této místnosti. To je nepřijatelné." Tvrdě a hrdelně rozezní svou melodii.
    "Teď už chápete, proč tomu velím já," řekne Ryodan.
    Jada chladně řekne: "Protože my máme zbraně a ty si myslíš, že máš nás?"
    "My jsme mnohem smrtonosnější zbraně," opraví ji Ryodan, "a máme vás."
    "Nikdo mě nemá a nikdy mít nebude. Ujišťuji tě, že jestli Mac nebo já budeme s vámi spolupracovat, tak to bude o tom, že chceme. A z žádného jiného důvodu." Pořád zmáčknutá mezi Ryodanem a Barronsem se podívá zhruba tam, kde stojím. "Co chceš, Mac?"
    Páni, to je dlouhý seznam. Chci svoji sestru zpátky. Chci, aby Dani byla taková jako dřív. Chci se zbavit Sinsar Dubh. Chci znovu věřit Barronsovi. Chci, aby ty černé díry zmizely ze světa. A to je jen začátek.
    A tak to zjednoduším. Někdo v téhle místnosti musí zůstat rozumný.
    "Chci zachránit Christiana," řeknu. "Souhlasím, že odložím stranou všechny spory, abychom toho dosáhli. A co ty?" Na chvíli se odmlčím a pak opatrně dodám: "Jado." Znovu se vrátím k tomu, že si ji pozorně prohlížím, protože je tu něco, co mi nedává klidu, něco, co tak docela - no ty krávo. Její oblečení ji naprosto obepíná, takže nic většího kromě zbraně, nože a granátu neschová. Jada nemá meč. Alespoň ne u sebe. Zpětně se vrátím k těch chvílím, kdy jsem ji viděla: ne, nikdy ho s sebou neměla. Ta Dani, kterou znám, by nikdy nestála s Danany v jedné místnosti bez meče.
    Po dlouhé chvíli pokyne hlavou. "S tím souhlasím. Prozatím. Ryodane, řekni nám svůj plán."
    Podívám se na její manžetu. Žádný meč a zářivá nová manžeta. Díky čemu by se Dani cítila nezranitelná ve společnosti dananských příslušníků královské rodiny? Aby se nebála jejich sexuálního vábení, což už ji kdysi provedli a to byla jediná chvíle, kdy jsem viděla Dani brečet. Jestli ve Férii ztratila svůj meč, tak co by na oplátku chtěla - kromě mého kopí a kdyby se jí podařilo mě v opatství chytit, tak by ho měla.
    A pak mě pravda zasáhne jako blesk z čistého nebe.
    "Tvoje manžeta," vyhrknu. Několikrát mi byla nabídnuta. Nikdy jsem se na ni nepodívala dost dlouho na to, abych si ji prohlédla. "Byla Cruceova." Pohledem přejedu k její tváři. "A byla na jeho ruce, když jsme ho zmrazili!" Ta manžeta chrání nositele před Světlými i Temnými a podle Cruce i před spoustou dalších věcí. Jestli je to pravda, tak s ní by Jada měla dokázat projít zdí ze Stínů naprosto bezpečně. Závistivě se na tu manžetu zadívám.
    "Cruce?" zavrčí Rath.
    "Ten byl zničený před dávnými časy," zasyčí Kiall.
    "Pamatuješ si na toho čtvrtého, který se objevil, když jsme si s ní užívali?" zašeptá Rath Kiallovi. "Cítili jsme ho, ale neviděli."
    "Říkala jsi, že je zmražený. Udělal to Gh'luk-ra d'J'hai? Cruce je naživu?" chce vědět Kiall.
    "Ne, zmražený znamená mrtvý," řeknu chladně v neúspěšném pokusu získat zpátky kontrolu. Jejich komentář o tom, jak si se mnou "užívali" mi rozbušil srdce. Pomalu se nadechnu a vydechnu, čekám, až mě Kniha zase začne pokoušet. Ale je tu jen ticho.
    Kiall se posměšně ušklíbne. "Nevěřím, že ani ten, kterému říkáte Král jinovatky, by dokázal našeho bratra zničit. Kde je? Hned nám to řeknete." Temní princové vyskočí na nohy a přímo se zadívají na místo, kde stojím.
    Najednou jsem o deset metrů jinde, napůl schovaná za policemi s knihami, mám ruku přitisknutou k puse a přeju si, abych mohla vzít svoje slova zpátky.
    "Asi jí mozek zmizel spolu s tělem," řekne Ryodan Barronsovi.
    "Očividně," řekne Barrons.
    "To není pravdu," bráním se. "Jen mě to překvapilo. Vypadlo to ze mě. Tak sorry, že mě překvapilo, že ta, co mě tak vehementně osočovala, že mám co dočinení s Sinsar Dubh je na tom úplně stejně. Tak proč se nikdo nedívá na ní s obviňujícím pohledem?" Chci vědět, jak dostala tu manžetu z toho zmrzlého prince. Dělá mi to starosti. A to hodně.
    "Sinsar Dubh," řekne Kiall tiše se zářícíma očima. "Je tu taky? V Dublinu? Kde?" Spolu s Rathem začnou vydávat posvátnou cinkavou melodii. Úplně si dokážu představit jejich konverzaci a je to všechno moje vina. Nás bratr je živý a Sinsar Dubh blízko, pokud je dokážeme přivést k sobě, ovládneme celý svět!
    Nevědí, že jejich bratr je Sinsar Dubh a sám by je zničil dřív, než se s nimi spojil.
    "A zhoršuje to a zhoršuje," žasne Ryodan.
    "To ona je Sinsar Dubh," řekne Jada chladně. "Má ji v sobě."
    "A Dani se k ní právě přidala," podotkne fascinovaně Barrons.
    "Jako Pri-yu," zamumlá Kiall směrem k Rathovi, jako bych tu vůbec nebyla, "bychom mohli kontrolovat ji i moc Temného krále."
    "To už na mě nefunguje. A nikdo nedokáže ovládat Sisnar Dubh," řeknu naštvaně a pak se utrhnu na Dani: "Nemůžu uvěřit, že jsi mě takhle prokecla!" Znovu tiše uhnu a přetočím se ve chvíli, kdy Rath a Kiall začínají prohledávat místnost.
    "Ty sis začala," řekne Jada. "Ta manžeta je nedocenitelná zbraň. Bylo by nebezpečné nechat ji tam, kde byla."
    "Přišla jsi o meč. Přiznej to."
    "Vím přesně, kde je."
    Možná ano. Ale z nějakého důvodu se k němu nemůže dostat.
    "Uvidíme," vyhrožuje mi Rath. "Možná by to jen trvalo o něco déle."
    Otevřu pusu, abych se zeptala Dani, jak dostala tu manžetu, když její odstranění ohrozilo integritu Cruceova vězení, ale pak zaklapnu zuby, než bych zase prozradila něco důležitého. V tuhle chvíli si Temní princové myslí, že jsem ta Kniha. Poslední, co chci, aby věděli je to, že jejich ztracený bratr jen na tom stejně.
    Princové dál hledají, a tak je varuju: "Mám to kopí. Jestli se mě dotknete, jste mrtví." Nevědí, že blafuju. Kdo ví, co by se stalo, kdybych tady to kopí vytáhla? A tak se dál přesouvám z místa na místo.
    "Kde je Cruce?" chce vědět R'jan.
    Nikdo nic neříká. V tu noc byli přítomní jen tři Světlí: V'lane, který byl doopravdy Cruce, Velvet, který je teď mrtvý a Dree-lia, která o tom očividně před svým dvorem ani nepípla. Chytrá to žena.
    "Pozvali jste nás k tomuhle stolu, ale přesto se k nám chováte jak k otrokům. Lžete, podvádíte a manipulujete," vrčí Rath.
    "Ježíškovi oči, chováme se jako civilizovanější verze vás dvou," posmívám se jim.
    "Máte informace, o které se nechcete dělit," vypálí Kiall. "Už nejsme spojenci. Jděte do prdele." A i s bratrem zmizí.
    "Ehm, to se právě přesili pryč?" řeknu a opatrně se rozhlížím, abych v každém případě stihla včas uhnout.
    "Už nejsme tak předvídatelní," zapřede R'jan.
    "Předvídatelní jste až dost," řekne Ryodan.
    R'jan je pryč vteřinu před tím, než se k němu Ryodan dostane.
    "Zas tak mimo nejsme. Ten poradce byl nahraditelný. Věděli jsme, že máte svá tajemství. A tak jsme si ta svoje nechali." Jeho hlas se nese vzduchem bez těla. "Vaše ochranná kouzla na nás již nefungují."
    "Vaše kouzla nefungují?" zeptám se nevěřícně.
    "To si myslí," zamumlá Barrons.
    "No tak to bylo skvělé," zabručí Drustan. "Teď nemáme žádné přenašeče."
    "Ano," souhlasí Dageus. "Tak jaký je plán teď?"
    Ryodan se slabě usměje. "To byl ten plán."
    Zalapu podechu, když se objeví Temná princezna, která má údajně Devítku chránit. Zjeví se Barronsovi s Ryodanem přímo za záday.
    Každého popadne za ruku.
    A pak všichni tři zmizí.
      
    

4 comments:

zdena řekl(a)...

Moc děkuji. Obzvlášť v tento předvánoční čas, kdy je té práce dost a dost. Vážím si toho. A vůbec jsem ráda za každou kapitolu. Zdena

Cukýna řekl(a)...

Mockrát děkuji :-)

Michaela řekl(a)...

Není vůbec zač! :-) Mně to na té mateřské nějak splývá, zařekla jsem se, že cukroví nepeču (to dodají babičky :-D), uklízím průběžně, protože s malýma dětma se ten pořádek stejně neudrží a dárky už mám nakoupené, jen je zabalit. Takže doufám, že pořád budu stíhat tu jednu kapitolu týdně :-)

Adriána Zahradníková řekl(a)...

Ďakujem