Julie Kagawa: The Iron Queen (Iron Fey #3)

sobota 9. dubna 2011
Anotace: Jmenuji se Meghan Chase. Myslela jsem, že už je po všem. Můj čas s vílami, nemožným rozhodováním, které jsem musela podstoupit, oběťmi pro ty, které miluju, myslela jsem že to všechno je za mnou. Ale blíží se bouřka a železné víly mě přitáhnou zpátky, ať se vzpírám sebevíc. Odtáhnou mě od mého vyhnaného prince, který přísahal, že bude stát po mém boku. Odtáhnou mě do samého srdce konfliktu, tak velkého, že si nejsem jistá, jestli z něj někdo může vyváznout živý. Tentokrát už není cesty zpátky.

Recenze: Zatím poslední díl ze série Iron Fey je za mnou. Pořád nechápu proč ty naše nakladatelství vydávaj shitský průměrný série namísto toho, aby vydali něco jako tohle. Samozřejmě každý má jiný názor, ale The Iron Queen mě opravdu nadchla. Kniha je perfektní gradací příběhu. Nechtělo se mi loučit s postavami, ani do doby, kdy by měl vyjít čtvrtý díl, z pohledu Ashe a já přiznávám, že strašně doufám, aby on a Meghan našli způsob, jak být spolu. Bohužel podle stylu autorky to zrovna nevypadá na happy ending.

Abyste neřekli, že jenom chválim. No... musím říct, že to bylo předvídatené. Kdo je falešný král mi bylo jasné už od začátku, celý příběh s Meghan a Ashem byl jak na předpis (ale stejně...) a to, co se Meghan stane na konci jsem vytušila taky.

Kolikrát se stalo, že autorka vytvořila perfektní a dechberoucí situaci jen proto, aby její atmosféru následně totálně zničila a tím v podstatě vytvořila úplně jinou a novou situaci. Nemám to ráda, když to nemá svůj účel...

Každopádně to jsou jen kosmetické vady a já můžu za sebe říct, že to je nejlepší série jakou jsem v roce 2011 objevila. Uvidíme, jestli ji něco překoná :)

0 comments: