Meme: Top týždňa (6)

pondělí 20. června 2011



10 největších kreténů

# 10 - Kyle O'Shea (Hostitel)
Kyla jsem si sice ke konci oblíbila, ale to nic nemění na tom, že to byl surovec a hajzl.



# 9 - Draco Malfoy (Harry Potter)
Draco nesmí chybět v tomhle žebříčku. Samozřejmě, že všichni víme, že za to chudák tak docela nemoh, ale takovej dokonalej protiklad Harryho Pottera se přece nemůže nechat bez ocenění :)


# 8 - Eldest (Across the Universe)
Prohlásit, že Hitler byl vzdělaný a inteligentní muž, kterým by se měl inspirovat každý správný vůdce, to může fakt jenom největší kretén.



# 7 - Severus Snape (Harry Potter)
Můj milovaný Severus. Jasně že patří mezi záporáky, i když se vždycky snažil pomáhat. Zaprodat svojí životní lásku nepříteli? Šup s tebou na seznam.


# 6 - Valentýn (Nástroje smrti)
Vraždit malé děti ve velkém se mu zachtělo. To, že zabil tchýni se dá pochopit, ale zavraždit svého stoupence i s jeho synem (četla jsem jen první díl, takže žádné spoilery ;) byl další z jeho přehmatů.

# 5 - Prezident Snow (Hunger Games)
Náš pan drahý prezident Snow, kvůli kterému už růže nikdy nebudou vonět stejně.
 


# 4 - Sauron (Pán prstenů)
Sauron nesmí chybět na seznamu záporáků, i když se v podstatě nejedná o osobu, ale jen o oko :D


# 2 - 3 - Pan Vandemar a Pan Croup (Nikdykde)
Tak s těhle dvou týpků mi běhal mráz po zádech. Tak dokonalé postavy jsem už dlouho neviděla.


# 1 - Lord Voldemort (Harry Potter)
Netřeba vysvětlovat. Záporák všech záporáků.

2 comments:

Luu řekl(a)...

Eldest! Ako som mohla zabudnúť! *búcha hlavu o stenu*

Michaela řekl(a)...

Ve světě záporáků se lehhce jeden přehlídne :)