Quote of the Week #1

sobota 18. června 2011
Quote of the Week

Přijde mi to jako moc dobrý nápad :) Nějak se ztrácím v tom číslování, tak jsem tam mrskla datum, aby se neřeklo :D A vybrala jsem si knížku Hostitel, jelikož stojí na začátku knihovny ;)

Vtipný moment
"Tak dobrá!" vyštěkl Jared. "Ale jestli se v noci zkusíš se mnou muchlovat... tak je s tebou konec, frajere!"
Ian se zasmál. "Nechci vypadat namyšleně, ale mám-li být k tobě upřímný, Jarede, tak pokud bych už měl takové sklony, asi bych si uměl sehnat něco lepšího."

Romantická scéna
"Miluju tě," zašeptala jsem.
"Neříkej to, jako by ses loučila."

Silný moment
"Ale já to nechci udělat, Wando."
"Já vím. A děkuju ti za to, Doktore. Přesto žádám, abys dodržel svoje slovo."
"Prosím?"
"Ne, dal jsi mi slib. Já svou část dohody splnila, je to tak?"
"Ano."
"Tak splň zase tu svoji. Dovol mi ležet vedle Walta a Wese."
V hubeném obličeji mu poškubávalo, jakoby přemáhal vzlyky.
"Bude tě to... bolet?"
"Ne, Doktore," lhala jsem. "Neucítím žádnou bolest."
...
"Uspi mě, Doktore."
Slyšela jsem otvírání lahve, vytřepávání obsahu do hadříku v jeho dlani.
"Jsi ta nejušlechtilejší a nejčistší bytost, jakou jsem kdy poznal. Vesmír bude bez tebe smutnější místo k životu," pošeptal mi.
   


2 comments:

Abyss řekl(a)...

Ahoj, hele všechny meme si čísluj podle sebe, pokud je tedy toto tvůj první příspěvek pro toto meme bude mít číslo 1, dělej to tak u všech memes :))

Michaela řekl(a)...

:D dík za radu, jdu to přepsa :)