Překlady

středa 25. dubna 2018
Milé (především) dámy,
nejdříve bych se všem nejspíše měla omluvit za předlouhou absenci tady na blogu. Ani netušíte, jak moc si vážím vašich komentářů u překladů, které jsem objevila opravdu čistou náhodou předevčírem. Velmi si cením vašeho zájmu o překlad Dreamfever. Bohužel překládání muselo ustoupit důležitějším povinnostem, jak už to tak v zivoži bývá. Vzhledem k blížícímu se termínu odevzdání závěrečné práce a vysokoškolských státnic mi na překládání vůbec nezbývá čas. Navíc mě toto martirium čeká už potřetí, takže si vůbec nedělám iluze, že bych si na překládání do září našla čas.
Každopádně jsem ke svému velkému překvapení zjistila, že první kapitolu mám rozpracovanou a ráda bych ji v brzké době dokončila. Kdyby se náhodou mezi vámi našel někdo, kdo by byl ochotný s překladem pomoct, určitě se obratem ozvěte. Zároveň vás všechny prosím o trpělivost, protože i po státnicích budou mé pracovní i osobní povinnosti náročné, a tudíž to na žádné rychlopřekládání nevypadá.
Prozatím se mějte hezky, užívejte jaro a do budoucna vám přeji spoustu krásných chvil u zajímavých knih.

0 comments: