Brand New Look

pátek 25. února 2011
Máme tu nový vzhled. Ten předtím byl úžasnej, bohužel nebyl můj a já, coby vyléčený závislák na grafice, považuji za svou povinnost mít na svých stránkách vždy mnou stvořený layout :).

Není nic moc, v bloggeru jsem nastavovala layout poprvé. V tom jejich systému aby se prase koza vyznala a mám takovej pocit, že nakódovat to v html bych už asi nezvládla.

Každopádně, nevím, jestli jste to poznali, ale téma je překvapivě série Hunger Games (protože co se týče fanartu, tak tohle je pro mě nejvděčnější fandom). A kdyby jste přece jenom tápali kdo je kdo, tak v záhlaví najdete Katniss (jako model posloužila dokonalá fotka herečky ze Skins, dámy a pánové, Kaya Scodelario) a hned vedle ní překvapivě Peeta (still Alexe Pettyfera z filmu Beastley).

No a po vaší levé ruce od zhora, najdete na čestém místě bezkonkurenčního Haymitche (v podání Roberta Downeyho Jr.), hned pod ním můj neoblíbený Gale co nadělám, když patří do party (bohužel jsem nenašla žádnou rychle upravitelnou fotku Seana Farise, tudíž mi i tak dobře posloužil Thomas Dekker) no a pod ním, to absolutně nejlepší na Hunger Games Finnick Odair a Annie Cresta (Ryan Reynolds aka Finnick - nikoho jinýho na jeho místě prostě nevidím - a Gemma Arterton jako Annie).

Jestli jste to celé přečetli, tak před vámi smekám, doufám, že jsem vás neunudila k smrti :)

Další recenze doufám příjde do konce týdne. Chtěla bych zvládnout dočíst Noční hlídku, vzhledem k tomu, že v pondělí už mi zase začíná škola just kill me a vzhledem k tomu, že můj rozvrh připomíná diář hollywoodské hvězdy pochybuji, že na čtení něčeho jiného kromě odborných publikací zbyde čas. Dobrá zpráva je, že já kolikrát najdu i tu 25. hodinu dne :)

0 comments: