Meme: Top týždňa (7)

úterý 28. června 2011

Čtení na léto

# 10 Malevil
Malevil je taková klasika, kterou si chci strašně dlouho přečíst, ale nikdy na ní nebyl čas a pokud vím byla v povinné četbě na střední škole, tudíž jsem se jí vyhýbala jak čert kříži, protože nemám ráda, když mě někdo nutí do čtení. Teď si ji ale přečtu ráda :)






# 9 Mrazení
Všichni to četli, všichni o tom mluví a tak jsem si knížku koupila a pustím se do ní, i když se přiznám, že mi to moc neříká.








# 8 Oškliví
Oškliví mi leží v knihovně snad už půl roku. Chystám se na ně, chystám.









# 7 Proroctví sester
Hodnocení sice není nic moc, ale mě zaujal ten příběh a přiznám se, že i obálka, tak snad nebudu až tak moc litovat.








# 6 Inkarceron
Tak na tohle se hodně těším. Zajímavej námět a celkem dost lidí si to chválí.









# 5 Město z popela
Nevím čím to bylo, že mě první díl moc nenadchnul, to každopádně neznamená, že si druhý díl nepřečtu. To teda přečtu, protože prostě musím vědět jak to dopadne s Jacem a Clary.







# 4 Měsíční píseň
Na tuhle sérii si brousím zuby snad už dva roky, teď jsem si knížku konečně koupila, tudíž už se nemůžu dočkat.






 
 
# 3 Odstíny života
Tak už se na ně snad taky konečně vrhnu. Takovou velkou knížku sebou nemůžu tahat do školy, proto mi tu zbyla až na prázdniny, kdy budu doma a nebudu muset jezdit pro zápisy :)







# 2 Hra o trůny
Seriál byl naprosto božskej a z toho, co jsem slyšela, tak je kniha taky. Když jsem si jí koupila, tak jsem stihla přečíst prolog a strašně mě to zaujalo.








# 1 Artemis Fowl: Atlantský komplex
Nemůžu si pomoct. Artemis Fowl je prostě moje srdcovka, a když jsem další díl viděla v knihkupectví, tak jsem málem proletěla stropem. Pro mě rozhodně číslo jedna.

0 comments: