Meme: Mesačná chvastačka

neděle 3. července 2011

Pozdě ale přece :) Taaak. I červen byl úrodný, kupodivu, tak se na to mrknem :)

Tááák tady je to hezky všechno pohromadě :)

 Perfect Chemistry a Rules of Attraction
Knížky jsem si objednala z Anglie za našetřený prašule. Musim říct, že obě dvě jsou skvělý, tudíž brzy čekejte recenze....


Bratrstvo černé dýky
První díl jsem si koupila sama, ale jelikož se mamince zalíbil, tak dokoupila poslední tři díly :) Takhle se to dělá...

Across the Universe
Další věc, která přišla ze zahraničí. Přišla sice úplně nová, ale po mým přečtení už tak nevypadá...

Město z popela a Nádherné bytosti
Město z popela byl dárek od přítele a Nádherné bytosti jsem dokoupila za zbývající peníze od narozenin.


Krvavý karneval a Stopařův průvodce galaxií
Knížky za těžce vydělané peníze. Hlavně jsem ráda za Stopaře, protože ten mi v knihovně chybí už jak dlouho. Tudíž pomalu, ale jistě, budu doplňovat zásoby.

Na východ od ráje a Američtí bohové
Poslední peníze k letošním narozeninám jsem utratila za tyhle dvě knížky. Moji milovaní Neil Gaiman a John Steinbeck.

5 comments:

Angie řekl(a)...

Tak túto zbierku ti brutálne závidím...najviac však toho Douglasa (plánujem si kúpiť celého stopára - už som to čítala ale nevadí) a tak isto Gaimana - mám Sturdust a Coralínu - a ďalší v poradí sú buď Americkí bohovia alebo Neverwhere :)

Angie řekl(a)...

Už viem, čo si najbližšie kúpim :)

Michaela řekl(a)...

:) Taky postupně dokupuju Stopaře, protože to jsou prostě boží knížky... A taky Gaimana :) Teď čtu ty Americký bohy a je to fakt pecka, Nikdykde jsem četla na jaře a taky jsem z toho byla unešená, takže fakt doporučuju, jestli si ještě nečetla ;)

Angie řekl(a)...

Už len zohnať financie :)

Michaela řekl(a)...

S těma je vždycky největší problém :) Tehle měsíc budu ještě vycházet z peněz za zkoušky, ale pak budu mít utrum až do října :/