Quote of the Week #2

neděle 3. července 2011




Sice o den později, ale až teď mi od včerejška naskočil internet... Jinak malá upoutávka na druhý díl série Dark Swan a to na Thorn Queen. Snažila jsem se nespoilerovat :)


Vtipný moment
"Odcházíš?
"Jo. Konečně. Díky, že jsi to dneska tak zvládla."
"To je samozřejmost," řekla a znělo to, jakoby to myslela vážně. Její potěšený výraz se změnil ve váhavý. "A ještě... by jsi měla něco vědět. Ještě někdo okamžitě odpověděl na ti obchodní žádost."
"To je skvělá zpráva."
"Byl to Dorian."
"Ou."

Silný moment
"Budu za tebe bojovat, víš."
"Hele, je mi jasný, že- počkej. Co jsi to řekla?" Dívala jsem se na ni a čekala, kdy ta její vyrovnanost zmizí. Ale nezmizela. Stále se tvářila vážně a vypadala o dost starší.
"Neměl žádný právo. Už jsem ti to říkala předtím: takhle se nikdo nechová k dceři Krále bouře, i když jsi to ty."

Romantická scéna
"Nemůžu," řekla jsem. "Tohle jim nemůžu říct."
"Já vím, že ne," zašeptal.
Stále mě držel a pak se najednou naklonil dopředu a políbil mě.
 

0 comments: