Meme: Top týždňa (8)

pondělí 4. července 2011

10  V E D L E J Š Í CH  P O S T A V

# 10 Riley (série Nesmrtelní)
Riley je mrtvá mladší sestra hrdinky Ever ze série Nesmrtelní. A je to asi jediná postava, kterou jsem si oblíbila a taky jediný důvod proč jsem knihu dočetla. 



# 9 Jasmine (série Dark Swan)
Další mladší sestra :) Jasmine se v prvním díle moc nevyskytuje. Spíš až v tom druhém, kdy mi přirostla k srdci, a i když některé její názory mě zaráží stejně jako její starší ségru Eugenie, tak jí prostě nemůžu nemít ráda.
 
 
# 8 Kyle O'Shea (série Hostitel)
Kyle je kus nepříjemnýho chlapa a za ten pokus o vraždu hlavní hrdinky by ho snad zavraždil každý, ale od té doby je to v podstatě jiný člověk a časem se i dozvíme proč se chová tak, jak se chová :)

 
# 7 Sidney (série Vampýrská akademie)
Sidney mám vážně moc ráda už od chvíle, kdy se poprvé objevila ve čtvrtém díle. Líbí se mi, jak se zkamarádila s Rose a jsem děsně ráda, že si ji Richelle vybrala, co by hlavní postavu ve spin-offu.

 
# 6 Oliver Wood (série Harry Potter)
Tak do tohohle týpka jsem byla jeden čas naprosto zblázněná. Jen mě mrzí, že jeho postavu autorka v pozdější dílech nerozjela víc. Asi by to nebylo pro příběh funkční, každopádně coby tak trochu fanatický kapitán Nebelvírského družstva byl vynikající.



# 5 Krátura (série Harry Potter)
Krátury mi bylo strašně líto už od začátku. Chudák to taky neměl jednoduchý, proto se mi pozdějc líbila ta jeho oddanost Harrymu.

(na obrázku Dobby)
 
# 4 Haymitch (série Hunger Games)
V podstatě vedlejší postava, ale pro mě každopádně jeden z nejvýraznějších charakterů celé série. Navíc Robert Downey Jr. pro mě už navždy zůstane tím jediným Haymitchem pod sluncem.


# 3 Marvin (série Stopařův průvodce galaxií)
Kdo by neznal Marvina? "I think you ought to know I'm feeling very depressed." :D Aneb věčně depresivní robot se zabijáckejma hláškama.

 
 # 2 Julius Břízný (série Artemis Fowl)
Julius je bourák. Teda byl. Bohužel už je po smrti a jestli si dobře vzpomínám tak jsem to i obrečela. Každopádně jak sám přiznal v jednom rozhovoru, který si můžete přečíst v knize Akta Fowl: "Kdybych nebyl velitelem LEPReko? Vždycky jsem si sám sebe představoval jako krajinkáře, nebo možná jako mima. Co blázníte? LEPReko je jediná práce, která pro mě přichází v úvahu. Kdyby neexistovalo, musel  bych si ho vymyslet."

# 1 Finnick Odair (série Hunger Games)
Já vás s tím Finnickem nepřestanu otravovat. To je prostě moje ultimálně nejoblíbenější postava ze všech. A nic víc k tomu nemusím dodávat.

2 comments:

Anonymní řekl(a)...

Joo, tak já jsem zase zapomněla na Olivera a depresivního Marvina :D To přostě nejde, 10 bodů je málo, budu dál dělat, že neumím počítat! :D mimochodem, myslíš teda, že série Nesmrtlení stojí za přečtení? :)

Michaela řekl(a)...

:D taky bych potřebovala aspoň 20-ti místnej žebříček :D Nesmrtelní? Četla jsem zatím jen první díl, další mě nelákají, protože si ani po dvou měsících nevzpomenu a o čem to sakra vlastně bylo :D Ale vím, že se to četlo dobře, takže jestli na to narazíš v knihovně tak to můžeš zkusit. Taková odpočinková četba :)