Karen Marie Moning: Shadowfever (Fever 5) - 8. kapitola

sobota 27. října 2018


Velmi VELMI krátká kapitola. Taky proto jsem ji asi zvládla přeložit ještě před koncem víkendu :-D

Dostat se zpátky mi trvalo skoro celý zatracený měsíc.

Třikrát jsem u toho umřel.

Bylo to ještě horší než tenkrát na začátku 19. století, kdy jsem si musel koupit lístek na loď a plavit se přes celý oceán.

Fragmenty dananských říší byly všude a sejmuly každé letadlo, kterým jsem letěl.

Počítám s variantou, že se k ní mezitím dostal, vyřízl ji z hlavy moji značku, abych ji nemohl sledovat.

Pak ji ucítím.

Je naživu. A moje tetování pořád má.

Ale to, co cítí, vůbec neodpovídá její situaci. Čekám bolestný smutek. Ta ženská mě zabila, u lidské rasy je normální, že když si k někomu vytvoří vztah, tak v nich pak smrt vyvolává určité emoce.

Ale chtíč? Zabila mě, tak po kom může toužit?

Na chvíli zvažuju, jestli tu značku na její hlavě nakonec nemám zničit.

A když konečně dorazím ke knihkupectví, tak co vidím v ulici za ním?

Žena, která mě zavolala, abych ji zachránil a pak mě při první příležitosti bodla do zad, není ztracena v Zrcadlech a ani nepotřebuje pomoc.

Stojí v mojí ulici a líbá se s tím parchantem, který ji znásilnil a udělal z ní Pri-yu.

Ne, řeknu to ještě přesněji: Plazí se po něm a strká mu jazyk až do krku.

Moje nestvůra se zmítá ve své kleci.

Dost zuřivě.

1 comments:

Olga řekl(a)...

Děkuji za překlad další super kapitoly