Karen Marie Moning: Burned (Fever 7) - 19. kapitola

neděle 11. července 2021

 



LOR

"Myslím, že jsi jedno místo vynechala," řeknu vnadný blondýně, která mi právě umývá nádobíčko.
    Jsem Pri-ya, nemůžu se přece mýt sám. Neustále potřebuju koupele, protože jsem pokrytej tělníma tekutinama prakticky pořád. Krmí mě, souloží a myjou. Připomíná mi to starý dobrý času, kdy chlapi chránili ženský kyjem a ony se o něj na oplátku staraly.
    Tenhle týden je ten nejlepší v celý mojí existenci - nebo alespoň v posledním století - jeden velkej fuckfest dvacet čtyři hodin sedm dní v týdnu. Mám v pokoji k dispozici tak pět až sedm ženskejch a jedinej důvod jejich existence je naplnění mejch potřeb. Všechno jsou to blondýny, všechny mají parádní postavu a jsou nadržený až na půdu. Život je skvělej. Je to lepší než Woodstock.
    Nejdřív jsem předstíral, že jsem naprosto mimo, neschopnej mluvit, ale to se rychle omrzí. Nemůžu jim pak říct, co chci, nemůžu se zeptat, co chtějí ony, i když jsem docela schopnej si to domyslet. Sledujete jejich obličeje a posloucháte, jaký zvuky vydávají. Sténají, nebo se najednou nadechnout a zapředou? Vrčí a udělají z toho docela zajímavej boj? Většina z nich žije dost frustrovanej život a kde jinde se toho zbavit než v posteli? Nebo tu jsou ty, který odmítají vydat jedinej zvuk a myslí si, že je nezlomím? To je jako mávat obrovskou rudou vlajkou na bejka. A zrovna tyhle jsou ty, co pak nadělají největší randál, než s nima skončím. A obzvlášť mám rád ty, co syčí jako kočka, když do nich buším zezadu. Jsou nadržený, vášnivý a divoký.
    Sakra, já ženský zbožňuju.
    Ale jedno se zdá mají společné, po dobře stráveným čase si většina z nich chce jen lehnout, nechat se hladit od hlavy až k patě, mazlit, chtějí slyšet, jak jsou krásný a vyžadují jeden orgasmus za druhým, zvlášť se svázanýma rukama. Ne že bych zrovna byl na sado maso. Líbí se mi, když mi ženská, co ji mám v posteli, chce říkat pane. A když bylo tohle řečeno, měl bych přiznat, že mám rád řetězy. Něco na tom těžkým kovu v kontrastu s jemnou kůží se mi líbí. Dává mi to čas dělat si, co chci a otestovat jejich sexuální limity.
    "Ještě je tam jedno ulepený místo." Ukážu si do rozkroku, kde zůstal kousek neumytýho medu. Slízne ho s chutí jako kočka. A pak začne sát. Bože.
    Když mi došlo, že šéf mi tu šarádu sežral a nekontroluje mě, tak jsem přestal s celou tou hrou na Pri-yu. Podle slibu, co jsem Mac dal, mě čekal ještě týden plný tohohle a pak zpátky do práce.
    A já z toho hodlám vytěžit co nejvíc. A pak ulovím a zabiju tu Temnou děvku, co si na mě dovolila použít nějakou silnou magii, která fakt fungovala.
    Pokusit se mě proměnit v Pri-yu? Můj sexuální apetit zvýšit nelze. Už tak je na maximum.
    A kurva, ta blondýna má jazyk, co by vysál do čista i tubu zubní pasty! Popadnu ji za hlavu a přitáhnu si ji k sobě, abych mohl slíbat ten med z jejích úst. A jak si ji tak pod sebou rovnám, namačkanej ve změti nahejch a nadrženejch ženskejch těl, uslyším přísný ženský hlas: "Vypadněte. Všechny."
    Co se to kurva děje? Ani jsem neslyšel dveře. To už na to šéf přišel? Napráskala mě Mac?
    Ignoruju to. Z týhle postele mě dostanou jedině heverem.
    "Víte, že chodím s Ryodanem. Víte, že mi naslouchá. Chcete si udržet práci?"
    V půlce pohybu znehybním. To je Jo. Co tady sakra dělá?
    Žena, co ji držím v náručí, se začne neochotně zvedat. Zabručím a chytím ji tak, aby nikam nemohla.
    "Jestli v té posteli s Lorem bude někdo ještě za pět vteřin, tak má padáka."
    Za dvě vteřiny je postel prázdná. Žádná z nich nechce ztratit tak luxusní flek, kterej jim nabízí jídlo a střechu nad hlavou. Ne v týhle době. Ani za záruku skvělýho sexu.
    Povzdechnu si a pak ten povzdech se změním v takový divný zasténání. Já nesténám. Já kurva řvu. Celá tahle věc s Pri-you je fakt náročná.
    Přetočím se na bok a vystrčím na Jo zadek, protože doufám, že řekne to, co chce, odejde a pošle zpátky můj harém.
    Zkouším vydat nějaký ubohý zakňourání, ale zním jako já: je to takový naštvaný a sexuálně frustrovaný zavrčení. Byl jsem připravenej, už jsem skoro trefil jackpot a teď je mi zima a jsem tu sám. Můj pták je celej oteklej a ještě ke všemu namáčknutej mezi mnou a postelí.
    Měl bych bejt sexuální otrok, takže se jí asi těžko můžu zeptat, co tady dělá.
    A pak uslyším zašustění žínky na mytí a vody, jak ji vymačkává do umyvadla a přemejšlím, jestli Jo hodlá dokončit to mytí, co začaly ty moje blondýny.
    Když mi položí ruku na záda, trhnu sebou. Tohle je Jo. To je Ryodanovo teritorium. Nezaplejtám se s šéfovejma holkama. Nikdo to nedělá. To by bylo skoro stejně stupidní jako naštvat Barronse.
    "Mac mi řekla, že je z tebe Pri-ya," řekne Jo. "Řekla, že z tý doby si nic nepamatuje. Jen mlhu sexu."
    Okamžitě přejdu do defenzivy. Chce podvést šéfa? Ženský Ryodana nepodvádí. Kurva, žádnýho z nás nepodvádí. Když máte to nejlepší, tak se toho jen tak nevzdáte.
    Přejede mi rukou po zádech až dolů k zadku. Napnu se, ale ani se nehnu, přemejšlím.
    "Bože, jsi fakt krásnej," řekne tiše.
    Počkat, měl bych zasténat. Zkusím to, ale zase ze mě vyjde jen frustrovaný zabručení. Kurva.
    "Potřebuju jenom mlhu sexu," pokračuje, mluví a dotýká se mě.
    A kdo ne? Penis mi ještě víc ztuhne. Není ani můj typ. Je malá a hnědovlasá s velkýma očima a jemnou tváří. Přesně od takových se držím dál.
    Ale měl bych bejt Pri-ya.
    Povzdechnu si. Vypadá to, že moje hra skončí dřív, než jsem plánoval. Zabručím a přetočím se, podívám se na ní, abych jí řekl, ať se vrátí k šéfovi. Pták mi trčí přímo do nebe a vyjadřuje naprostej opak.
    Zavřu pusu a přemejšlím. Ale ne, ne, ne, ne, nedělej to, zlato, cokoli, ale jen ne tohle. Dívá se na mě těma svýma obrovskýma očima plnejma slz.
    "Ty tady ve skutečnosti nejsi, viď?" Podívá se mi do obličeje a já rychle rozostřím svůj pohled. Dělám to už dny, takže mi to jde samo. Podívá se mi do rozkroku a já se nutím změknout, ale smůla. Je to malá bestie, jak je nablízku ženská, je hned v pozoru.
    "Nesnesla bych, kdyby sis to měl pamatovat. Ale zrovna jsem se rozešla s Ryodanem-"
    A kurva.
    "- ne že by se tomu dal říkat rozchod, protože jsem od začátku věděla, že spolu vlastně nechodíme-"
    Někdy mě šéf fakt sere. Nikdy si žádnou ženskou nedržíme dýl, jak pár týdnů. Lidský ženy se snadno zamilují. Tak to prostě je, takže k nim musíte bejt upřímný hned od začátku a Ryodan dělal takový blbosti, jakože jí dal ruku kolem ramen a já celou dobu věděl, že to dělá kvůli tomu, aby měl na Dani větší páku, protože my všichni jsme ji hlídali jako oko v hlavě. Dohlíželi jsme na ni léta, drželi ji naživu, dávali ji šanci vyrůst. Nebylo to snadný, ta holka dá fakt zabrat a všechny nás zajímalo, co za ženskou z ní jednou vyroste. Nemůžeme si pomoct. Když žijete tak dlouho jako my, občas skončíte v posteli s ženskejma, který jste viděli vyrůstat. Je to fakt divný a zároveň není. Vím, že musíme chránit, co je naše, jakkoli je to možnýý, ale když jste tak návykový jako my, tak si musíte dávat pozor na to, koho pustíte dovnitř a jak daleko. 
    "Celou dobu jsem věděla, že jen dohlíží na Dani a opatství," překvapí mě Jo. "Nejdřív jsem dělala to samé. Sledovala vás, snažila se odhalit vaše tajemství, rozhodnout se, jestli jste přátelé nebo ne. Alespoň to jsem si říkala. Kat chtěla někoho uvnitř Chestera a já se díky tomu cítila speciální, protože požádala mě. To, že on mě chtěl ve svojí posteli. Rozmýšlela jsem se nad tím asi minutu. Za žádnou cenu jsem nehodlala zahodit takovou šanci. A navíc skvělej sex k tomu? Cítila jsem se jako ženský James Bond."
    Tiše a smutně se zasměje a pak zavzlyká. "Nemám žádný vidoucí talent jako ostatní. Nemám žádnou superschopnost. Jen tuhle pitomou paměť, která si zapamatuje všechno, co vidím a já pak skončím s hromadou zbytečných informací a pak v hlavě nemůžu pořádně nic najít. Znám význam každýho slova, ale nevím, podle čeho ta slova zažazuju. Jsem výzkumnice Jo. Hledáš nějaký fakt? Nepamatuju si, kde v hlavě ho mám, ale vím přesně, v jakých knihách to najít."
    Lehce se cvrnkne prstem do čela. "Nechápu smysl svého daru. Je k ničemu. Všichni venku zachraňují svět, zatímco já se krčím u knih a hledám odpovědi. Chci se cítit užitečná. Jakože něco konečně dělím. Neuvědomila jsem si, jak těžké bude vrátit se k normálu. Nic se nezměnilo. Jen to teď bolí."
    Začne brečet víc a já se zděsím. Slzy nemůžu vystát. Ne u ženskejch. Vím jenom jak je slíbat.
    Není můj typ.
    Položí mi svoje ruce na tvář a nahne se nade mnou, zastaví se jen pár centimetrů ode mě. "Vymaž ho, Lore. Donuť mě na něj zapomenout. Sejmi ze mě jeho chuť. Naplň mě tebou. Nikdy si to nebudeš pamatovat. Prosím, Lore, miluj se se mnou."
    Aaaaaa! Já já tu frázi nesnáším. Já se nemiluju. Já šukám. Tak to prostě je. Jednoduše. Šukám. Jasná definice. Žádný závazky. Jsem jako neandrtálec. Jsme sexuální barbar. Otevřu pusu, abych jí to řekl, ale ona si najednou sedne a přetáhne si tričko přes hlavu, takže na mě vypadnou ty její dokonalý malý prsa.
    Nepamatuju si, kdy jsem naposledy viděl takhle malý. Zapomněl jsem, jak vypadají. Zírám na ní a cítím, jak se mi sám od sebe vyprazdňuje pohled. Má úzký pas, sametovou kůži zčervenalou hanbou a touhou a pěkný růžový bradavky - A kurva, je to tady.
    Zatracený bradavky. Ty mě pokaždý dostanou.
    "Lore, prosím," řekne a po tváři se jí kutálí slzy. "Miluj se se mnou, ať zapomenu."
    Pomalu a sladce se nade mnou nakloní a přejede mi jazykem přes rty, její dech je teplý a voní jemně po peprmintu. 
    Já s tímhle typem ženskejch nespím.
    S nima nikdy.
    A rozhodně ne tak, jak ona chce.
    A další co udělám je, že jí vyhrnu tu krátkou sukni, poruším vlastní pravidla a na cestě do pekla se vyspím s brunetou.